sobota, 13. februar 2016

ZELENJAVNI ZAVITEK

To je pa moje do zdaj najbolj okusno pripravljen obrok! Najboljše pri tem pa mi je, da sem popolnoma eksperimentirala, kar mi daje zagon za nadaljno ustvarjenje v kuhinji. :)


SESTAVINE:
- polnozrnato vlečeno testo Žito (je preverjeno vegansko)
- paradižnik
- por, koromač, paprika
- čebula
- riževa krema za kuhanje
- veganski sir z zelišči
- kvasni kosmiči
- bazilikin pesto


POSTOPEK:
Na pekač položimo dva velika lista testa. Prikrijemo ga z na kolobarje narezanimi (jaz sem porabila 3 srednje velike) paradižniki, lističi veganskega sira in pripravljeno omakico: v posodo damo malo olja, popražimo čebulo, podušimo por, koromač in papriko (narezano na čimbolj tanko). Posolimo, dodamo riževo smetano, malce natrgan listič veganskega sira, nekaj kvasnih kosmičev, žličko bazilikinega pesta in začimbe. Premešamo.
Omako prelijemo po testu s prej naloženimi paradižniki in rezinami sira. Vse skupaj zavijemo.
Zavitek premažemo z malo: riževa smetana + kvasni kosmiči sol. Preko damo še nekaj rezin veganskega sira in tanek sloj bazilikinega pesta.

Pečemo na predhodno zagreti pečici 25-30 min, na 200 stopinjah Celizija.




















Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar