sobota, 13. februar 2016

VEGANSKI KROFI IZ PEČICE

Ker mi cvrenje ne ugaja, sem se odločila speci krofe v pečici. Našla sem super preverjen recept, čemur je sledila super dobra sladica!


SESTAVINE (za približno 12 krofov):
- 500 g pirine moke
- 60 g javorjevega sirupa


- zaviitek bio vanilijevega sladkorja
- 200 g kokosovega olja
- 350 ml mleka rastlinskega izvora (kokosovo, sojino, mandljevo, riževo, ovseno mleko)
- 42 g svežega kvasa
- ščep soli
- 1/2 pecilnega praška
- marmelado


POSTOPEK:
Malo rastlinskega napitka segrejemo (ne preveč, napitek mora biti mlačno) in vanj nadrobimo sveži kvas. Dobro premešamo, dodamo še žličko bio vanilijevega sladkorja in pustimo nekaj minut, da kvasovke začnejo delovati.



V veliki skledi dobro premešamo moko, sol in pecilni prašek. Jaz sem dodala še žličko cimeta. Na sredini naredimo luknjo in vanjo vlijmo napitek s kvasom. Skledo pokrijemo in pustimo nekaj minut, da se kvas ponovno malo dvigne.


Nato dodamo še vse ostale sestavine (javorjev sirup s preostankom vanilijevega sladkorja, kokosovo olje (olje mora biti tekoče ali mehko), preostanek napitka) in vse skupaj zamesimo v prožno testo. Testo na toplem pustimo vzhajati približno eno uro (najbolje zraven radiatorja).














Vzhajano testo razvaljamo na približno 7 mm in z modelčkom izrežemo kroge.
Iz preostalega testa sem oblikovala še venček in dva srčka (morala sem, valentinovo se bliža, pa še 'ob meni je').  

Izrezala sem sodo število krogov in jih nekaj položila na pekač (pekač mora biti obložen s peki papirjem). Na krogce sem dodala žličko marmelade ter jih pokrila s preostalimi krogci. Ob straneh sem testo s prsti malce stisnila in nato krofke dala v pečico segreto na 180°C za približno 15 minut.

Naslednje jutro sem se že sladkala :)

 



















Ni komentarjev:

Objavite komentar